Afacerile au nevoie de promovare online pentru a atinge succesul


Exceptand cazurile
in care afacerile foarte vechi, esentiale societatii, au succes fara a avea
nevoie de promovare, orice afacere din zilele noastre trebuie sa ia masuri in
ceea ce priveste promovarea website-ului pe care il detine. Traind in era
tehnologica in care accesul la internet primeaza, iar orice informatie este
cautata in mediul online, a aparut nevoia interventiilor in ceea ce priveste
continutul paginilor web si modalitatile de promovare a acestui continut, in
asa fel incat afacerea sa atraga clientii de care are nevoie. Marketing-ul
online are mai multe ramuri, iar promovarea unui website poate fi realizata cu
ajutorul mai multor canale. 
 

Asadar,
webmaster-ul impreuna cu detinatorul afacerii trebuie sa ajunga la un consens
in asa fel incat sa se decida asupra unui buget disponibil pentru promovarea
eficienta a afacerii. In functie de bugetul existent, pot fi abordate tehnici
de promovare cu ajutorul SEO – Search Engine Optimization, campanii ale Google
Adwords, E-mail Marketing, campanii de promovare cu ajutorul Social Media, etc.
Cele mai populare metode abordate in anul 2014 la nivel global au fost
tehnicile de Content Marketing cu ajutorul carora se creeaza texte de calitate
care sa contina informatii relevante atat pentru afacere cat si pentru
potentialii clienti, Social Media Marketing cu ajutorul careia afacerea poate
fi promovata pe platforme de socializare precum Facebook, Twitter, LinkedIn,
Google+, Pinterest, Tumblr, Instagram si oricare alta platforma populara,
Image-Centric Content, mai exact,  acel
continut care este bazat pe exprimarea ideilor prin imagini si postarea
acestora pe retele precum Buzzfeed sau Pinterest si SEO – cu ajutorul caruia
continutul va fi optimizat atat in interiorul paginii cat si in afara acesteia. 
Atunci cand o
afacere este promovata online, simpla targetare a unui public sau deciderea
asupra unei singure metode de promovare nu este suficienta. Marketing-ul online
este eficient in promovarea afacerilor atunci cand mai multe metode sunt
combinate, in functie de nevoile afacerii si de cererea existenta pe piata.
Exceptand acest lucru, nevoia de optimizare pentru dispozitivele mobile este
din ce in ce mai mare, intrucat publicul tinta detine de cele mai multe ori
smartphone-uri si tablete cu ajutorul carora realizeaza cautari. Paginile web
care nu sunt optimizate pentru dispozitivele mobile si ale caror continut au un
aspect distorsoniat sau greu inteligibil vor fi abandonate, iar urmatoarele
rezultate ale cautarii vor fi favorizate. 
De asemenea,
studiile au aratat ca imaginile sunt mult mai sugestive pentru publicul
existent in societatea noastra, astfel incat mai multe imagini sugestive pot
avea mai mult succes decat paginile incarcate cu text. Publicitatea video a
devenit si ea foarte importanta, datorita vitezei cu care publicul tinta
doreste sa afle informatiile. Cu toate ca exista o varietate de tehnici care
sunt puse la dispozitia webmasterilor, o analiza completa a nevoilor afacerii
este esentiala, pentru a evita risipirea timpului si a resurselor in mod ineficient. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *